W czerwcu świat obiegła wiadomość, że Miranda McKeon, aktorka z serialu „Ania, nie Anna”, Netflixowej adaptacji powieści „Ania z Zielonego Wzgórza”, ma raka piersi.
Gdy wrzawa nieco ucichła, przyszedł czas na wniosek. Rak piersi dotyka nie tylko kobiety po pięćdziesiątce, ale również dziewiętnastolatki. W tym roku YASUMI jeszcze intensywniej będzie walczyć o szerzenie wiedzy na temat nowotworu piersi, tym razem głównie u kobiet młodych – od 18 do 45 roku życia.
Różowy październik to miesiąc świadomości raka piersi, w całej Polsce zbliżają się wydarzenia związane z szerzeniem wiedzy na temat tej choroby. Wspierać je będzie również marka YASUMI, która dołącza do edukacyjnych akcji mających zachęcić Polki do regularnych badań piersi. Będzie dużo o profilaktyce, diagnostyce oraz nowoczesnych metodach leczenia nowotworów piersi, w tym głównie u kobiet pomiędzy 18 a 45 rokiem życia.
– Profilaktyczne badania ratują życie, dlatego są tak ważne. Ogromnie się cieszę, że 700 Yasumianek tak chętnie dołączyło do akcji i październik wspólnie pomalujemy na różowo. Błędne przeświadczenie o tym, że chorują tylko dojrzałe kobiety, poruszyło nasze Yasumianki i wspólnie chcemy obalić ten mit poprzez edukację i finansowe wsparcie – mówi założycielka marki YASUMI, Zofia Bydałek. – YASUMI przekaże cały dochód ze sprzedaży 1000 różowych masek z platyną na rzecz fundacji OmeaLife na rzecz leczenia młodych kobiet z nowotworem piersi oraz kierunkowe działania edukacyjne.
[Wiedza przede wszystkim! Zobacz zapis webinaru i dowiedz się, kiedy rozpocząć badania USG piersi, czym jest „gen Angeliny Jolie” i jakie zabiegi można wykonywać w trakcie i po leczeniu onkologicznym]
Oprócz finansowej pomocy w wysokości 10 000 złotych, dodatkowo zebrany fundusz Yasumi przeznacza na upominki dla podopiecznych Fundacji OmeaLife – naturalne olejki różane meRose do pielęgnacji i masażu twarzy i ciała oraz na kampanię ulotkową zachęcającą do badań profilaktycznych.
Razem możemy więcej! #YasumiNaRozowo