Zapytanie ofertowe dotyczące powierzchni i zabudowy stoiska na targach Beautyworld Middle East 2017, Dubaj (ZEA)
Termin składania ofert
do dnia 10-02-2017
Nazwa zamawiającego
YASUMI SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Miejsce i sposób składania ofert
Skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego należy przesłać na adres mailowy lub w oryginale pocztą listową/kurierską lub złożyć osobiście:
a. Poczta tradycyjna (adres do korespondencji):
Adres: YASUMI Sp. z o.o. Sp. k., ul. Wrocławska 183, 62-800 Kalisz
b. Poczta elektroniczna:
Adres e-mail: oferty@yasumi.pl
c. Osobiście:
Adres: YASUMI Sp. z o.o. Sp. k. ul. Wrocławska 183, 62-800 Kalisz
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
oferty@yasumi.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jacek Kieszkowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48600069976
Opis przedmiotu zamówienia
1. Powierzchnia stoiska: około 15 m2
2. Zabudowa stoiska – standardowa/narodowa
3. Ewentualne opłaty dla wystawców takie jak: opłata rejestracyjna, wpis do katalogu targowego, reklama w mediach targowych
4. Projekt musi uwzględniać proponowaną powierzchnię wystawienniczą. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzanie zmian do projektu na etapie realizacji zamówienia.
5. Dotyczy: targi Beautyworld Middle East 2017, Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie
6. Opis zamówienia:
Zapytanie ofertowe dotyczy wynajęcia powierzchni wystawienniczej wraz z zabudową o wielkości około 15 m2 oraz opłat obligatoryjnych dla wystawców takich jak: opłata rejestracyjna, wpis do katalogu targowego, reklama w mediach targowych. Na ścianach naklejone grafiki zgodnie z dostarczonym projektem. Na jednej ze ścian telewizor LCD/LED 42” lub większy w standardzie FullHD i gniazdem USB lub HDMI. W obrysie stoiska powinno znaleźć się niewielkie zaplecze (ok. 2m2) z drzwiami wyposażonymi w zamek. Stoisko umeblowane:
– 1 stół
– 4 krzesła
– lada ekspozycyjna na froncie, przed nią wysokie krzesło (tzw. hoker)
– w skład stoiska będą wchodziły dwie witryny.
Na całej szerokości stoiska nad wejściem należy wygospodarować miejsce na umieszczenie dużego logotypu i nazwy marki YASUMI. W zewnętrznych narożnikach stoiska – przy przejściu, należy umieścić belkę informacyjną „marka polskiej gospodarki” zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną na stronie MR:
http://www.mr.gov.pl/strony/zadania/wspolpraca-miedzynarodowa/wspolpraca-gospodarcza/promocja-eksportu/#Projekt%20panelu%20promocyjnego%20Marki%20Polskiej%20Gospodarki
2. Zabudowa stoiska – standardowa/narodowa
3. Ewentualne opłaty dla wystawców takie jak: opłata rejestracyjna, wpis do katalogu targowego, reklama w mediach targowych
4. Projekt musi uwzględniać proponowaną powierzchnię wystawienniczą. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzanie zmian do projektu na etapie realizacji zamówienia.
5. Dotyczy: targi Beautyworld Middle East 2017, Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie
6. Opis zamówienia:
Zapytanie ofertowe dotyczy wynajęcia powierzchni wystawienniczej wraz z zabudową o wielkości około 15 m2 oraz opłat obligatoryjnych dla wystawców takich jak: opłata rejestracyjna, wpis do katalogu targowego, reklama w mediach targowych. Na ścianach naklejone grafiki zgodnie z dostarczonym projektem. Na jednej ze ścian telewizor LCD/LED 42” lub większy w standardzie FullHD i gniazdem USB lub HDMI. W obrysie stoiska powinno znaleźć się niewielkie zaplecze (ok. 2m2) z drzwiami wyposażonymi w zamek. Stoisko umeblowane:
– 1 stół
– 4 krzesła
– lada ekspozycyjna na froncie, przed nią wysokie krzesło (tzw. hoker)
– w skład stoiska będą wchodziły dwie witryny.
Na całej szerokości stoiska nad wejściem należy wygospodarować miejsce na umieszczenie dużego logotypu i nazwy marki YASUMI. W zewnętrznych narożnikach stoiska – przy przejściu, należy umieścić belkę informacyjną „marka polskiej gospodarki” zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną na stronie MR:
http://www.mr.gov.pl/strony/zadania/wspolpraca-miedzynarodowa/wspolpraca-gospodarcza/promocja-eksportu/#Projekt%20panelu%20promocyjnego%20Marki%20Polskiej%20Gospodarki
Kod CPV
79956000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Harmonogram realizacji zamówienia
Ostateczny termin realizacji zamówienia: Data: 13.05.2017 godz.: 14.00 Potwierdzony protokołem odbioru
Zapraszamy do składania ofert.